New store in town

Hello!

In ultima vreme am fost foarte ocupata nu am mai scris, dar de azi mi-am propus sa scriu cel putin saptamanal.

In postul de azi trebuie neaparat sa va arat ceva:).

Cautam de multa vreme o alternativa la Ikea. Sunt multe magazine online, dar voiam unul unde sa ma pot duce sa vad “pe viu”obiectele pe care  urmeaza sa le cumpar… un magazin care sa-mi ofere experienta Ikea, la preturi la fel de decente, dar care sa aiba o alta oferta, alte accesorii si alte modele de mobila… Si ce credeti? L-am gasit.

Chiar azi am fost in magazinul Casa Rusu Super Store din Vitantis Shopping Center (langa targul Autovit) si am gasit acolo o combinatie eclectica de stiluri neasteptat de frumoasa. Ma incanta ca au obiecte pe care pana acum le puteam comanda doar online, pentru ca nu le gasesc prin magazine de interior design de la noi. Canapele, fotolii, seturi de sufragerie, bucatarii, mese si scaune – toate foarte frumoase, cu modele pentru toate stilurile (modern midcentury, shabby chic, industrial, scandinav).

Am facut si cateva fotografii, le pun mai jos, dar va rog sa ma credeti ca acestea nu fac dreptate obiectelor fotografiate pentru ca sunt multe mai frumoase in realitate.

Midcentury modern design

 

Industrial design

Shabby Chic design

Scandinav design

Accesorii

Bucatarii

Canapele

Selectia mea este destul de saraca, in magazin sunt mult mai multe obiecte, foarte frumoase toate.

Si pentru ca se stie cat de greu le este barbatilor sa stea langa partenerele lor cand acestea sunt la shopping, acestia pot sta la cafeneaua din interiorul magazinului. EL savureaza o cafea si sotia se hotaraseste linistita daca vrea sa cumpere vaza mint sau pe cea blue ciel:)) si ambii sunt fericiti!Dcafenea 1

Dati o fuga pana acolo, sigur gasiti ceva de gustul vostru:)

Leave a Reply

