Beautiful house in Bucharest

Ajung in acesta dimineata la birou, deschid calculatorul si imi apare pe wall-ul de Facebook acest apartament amenajat de JoinDeco. Imi plac culorile, micile detalii (care, dupa mine, fac diferenta intr-o casa), designul aerisit, caramida alba aparenta cu care sunt placati majoritatea peretilor… e casa perfecta pt mine.

D-abia astept sa-i arat aceste poze si sotului meu, pentru ca, atunic cand am propus sa facem si noi un perete galben, nici nu a vrut sa auda (dar nu e timpul pierdut:)), amenajarea casei noastre inca nu s-a terminat).

Va las cu fotografiile. Sa-mi spuneti cum vi s-au parut!:)

I came this morning to the office, I open my computer as usually and what I see…. this absolutely beautiful house in Bucharest design by JoinDeco . I love every little detail, the colors, the airy, happy design, the white brick on the walls… it’s a perfect house, in my vision.

I can’t wait to show this photos to my husband, because, when I wanted to paint one wall yellow, he didn’t wanted to (but the time is not lost yet :))) ).

I leave you with the photos. Let me know how you like it. contemporary_open_space_dining_area_livingroom areawhite_kitchen_big_window_as_backsplashyellow_wall_white_stairs_eames_dining_chairs_open_spacewhite_under_stairs_office_yellow_wall_open_spaceyellow_white_dark_wood_open_spacecontemporary_open_spacecontemporary_tv_area_grey_sofacontemporary_colorful_open_spaceeclectic_scandinavina_bedroom_white_brick_wall_attick_bedroomcontemporary_bathroom_grey_tiles_wooden_cabinets_yellow_mirrorywlloe_mirror_batroom

Leave a Reply

